#1 Dating Site for Successful Singles and Admirers

Home > Millionaire Forums > Topics Kitteesnuggler has created > Where did the BOOTY thread go? Previous topic Next topic
Where did the BOOTY thread go?
Author
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Aug 07, 2005 22:58

MIA



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Aug 13, 2005 23:06

I rec'd a package this evening from Cubby with the pictures of Columbus on a CD...thank you dahlin for keeping your promise...and thank you for the lovely bday gift :) Smiling from ear to ear! :)



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Aug 10, 2005 08:56


Elle40 write:
hey suzan i see you but your not there...we miss you! come back!!!

I know I keep seeing her like last poster but no post :(



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Aug 10, 2005 06:43

hey suzan i see you but your not there...we miss you! come back!!!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Aug 09, 2005 01:57

What the heck happened to Batmats? lol



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Aug 09, 2005 01:55

Gmorning dahlin and how did you know!? HEHEHE



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:46


Cub39 write:

TheCatsMeow65 write:
cubbbbbbbbbbby dahlin I believe that would be you! ;)



I think I am already over-represented here. Get some others posted too! Cats, I am sending you that 40 shirt for your b'day gift. Guys like girls in tee-shirts. Send me a pic when you wear it to one of those (wet) contests!

Me in a wet tshirt? hahaha There will be nothing to see lmao!!!!! So men like girls in tshirts huh, and to think I always thought they liked Victori's Secret...shi*tttttttttttt I could have saved alot of $ from not going there lmao



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:18

Now who was this?

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:12

Theres that sexy momma!!! Shes a cutie guys!

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:11

Oh Zackkkkkkkkk we caught you dahlin

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:09

Who might this be?

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:08

Meeeeeeeow!

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:07

Opps sorry fellows!

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:06

Can you guess who these ones belong to?

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 09:01

Who do you think this is? Mr Coordinator? hehehe

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 08:57


maayan write:

Minerva415 write:
Cub... what in heaven's name are you doing?? Inflating your rubber dinghy??



HA HA HA oooh Minny darling, I LOVE you!!! Very funny indeed.

Cat, thank you dollie!!! Good intro pic of the 'A' king himself!!

Which one? Hmmm let me open my lil magic file and see what I can pull out! ;)



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 03:19

Cub... what in heaven's name are you doing?? Inflating your rubber dinghy??



Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 02:59

Well lets get this ball rolling...for those of you that are new...This was a thread where we women tried to get the guys to be brave young souls and post pics of their bootys...In good taste that is...No nakey shots!
My thread was deleted for some reason...Im workign on it as to why...

So lets get this ball rolling
Oh cubbbbbbbbbbby dahlin I believer that would be you! ;)

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 02:55

HEY WHERE DID MY AZZ THREAD GO? :(((( WHAAAAAAAAAAAA!!!!
I had a song I wanted to post :(
Here it is!!!

Baby Got Back"

[Intro]
Oh, my, god. Becky, look at her bu*tt.
It is so big. *scoff* She looks like,
one of those rap guys' girlfriends.
But, y'know, who understands those rap guys? *scoff*
They only talk to her, because,
she looks like a total pros*titute, 'kay?
I mean, her b*utt, is just so big. *scoff*
I can't believe it's just so round, it's like,
out there, I mean - gross. Look!
She's just so ... black!

[Sir Mix-a-Lot]
I like big b*utts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung, wanna pull out your tongue
'Cause you notice that bu*tt was stuffed
Deep in the jeans she's wearing
I'm hooked and I can't stop staring
Oh baby, I wanna get wit'cha
And take your picture
My homeboys tried to warn me
But with that bu*tt you got makes me feel so hor*ny
Ooh, Rump-o'-smooth-skin
You say you wanna get in my Benz?
Well, use me, use me
'Cause you ain't that average groupy
I've seen them dancin'
The hell with romancin'
She's sweat, wet,
Got it goin' like a turbo 'Vette
I'm tired of magazines
Sayin' flat bu*tts are the thing
Take the average black man and ask him that
She gotta pack much back
So, fellas! (Yeah!) Fellas! (Yeah!)
Has your girlfriend got the bu*tt? (Hell yeah!)
Tell 'em to shake it! (Shake it!) Shake it! (Shake it!)
Shake that healthy bu*tt!
Baby got back!

(LA face with Oakland booty)
Baby got back!

[Sir Mix-a-Lot]
I like 'em round, and big
And when I'm throwin' a gig
I just can't help myself, I'm actin' like an animal
Now here's my scandal
I wanna get you home
And ugh, double-up, ugh, ugh
I ain't talkin' bout Playboy
'Cause silicone parts are made for toys
I want 'em real thick and juicy
So find that juicy double
Mix-a-Lot's in trouble
Beggin' for a piece of that bubble
So I'm lookin' at rock videos
Watchin' these bimbos walkin' like hoes
You can have them bimbos
I'll keep my women like Flo Jo
A word to the thick soul sistas, I wanna get with ya
I won't cuss or hit ya
But I gotta be straight when I say I wanna *fu*ck*
Til the break of dawn
Baby got it goin' on
A lot of simps won't like this song
'Cause them punks like to hit it and quit it
And I'd rather stay and play
'Cause I'm long, and I'm strong
And I'm down to get the friction on
So, ladies! {Yeah!} Ladies! {Yeah}
If you wanna role in my Mercedes {Yeah!}
Then turn around! Stick it out!
Even white boys got to shout
Baby got back!

Baby got back!
Yeah, baby ... when it comes to females, Cosmo ain't got nothin'
to do with my selection. 36-24-36? Ha ha, only if she's 5'3".

[Sir Mix-a-Lot]
So your girlfriend rolls a Honda, playin' workout tapes by Fonda
But Fonda ain't got a motor in the back of her Honda
My anaconda don't want none
Unless you've got buns, hun
You can do side bends or sit-ups,
But please don't lose that bu*tt
Some brothers wanna play that "hard" role
And tell you that the bu*tt ain't gold
So they toss it and leave it
And I pull up quick to retrieve it
So Cosmo says you're fat
Well I ain't down with that!
'Cause your waist is small and your curves are kickin'
And I'm thinkin' bout stickin'
To the beanpole dames in the magazines:
You ain't it, Miss Thing!
Give me a sista, I can't resist her
Red beans and rice didn't miss her
Some knucklehead tried to dis
'Cause his girls are on my list
He had game but he chose to hit 'em
And I pull up quick to get wit 'em
So ladies, if the but*t is round,
And you want a triple X throw down,
Dial 1-900-MIXALOT
And kick them nasty thoughts
Baby got back!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Aug 07, 2005 23:34

It's you're booty duty to investigate this for all the uncompensated flashers.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Previous topic     Next topic