#1 Dating Site for Successful Singles and Admirers

Home > Millionaire Forums > Topics thegoodlife421 has created > What's your "poison?" Previous topic Next topic
What's your "poison?"
Author
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Jul 26, 2005 05:23

Here's mine!

Key Lime Martini

1 shot vanilla vodka (I use stoli)
1 shot real pineapple juice
1/2 shot real lime juice
1 shot Ke Ke beach Key lime Liqueur

Shaken, stirred, frozen . . . as long as it's very, very cold.

Yum! God what a way to get drunk! Not that I'm a real drunk; I'm actually a lightweight. But these are soooo good . . .

  


Available only
to logged in members
Posted on Tue, Mar 22, 2011 06:26

VODKA!!! lol okay heres my drink but be warned its very sweet

2 shots vodka
2 shots peach schnapps
1/2 glass white zinfandel (prefferably the cheap ones)
a can of red bull
a smirnoff ice

your may also add tequila and i like to put a lolly pop in it... Its good! Try it



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 17, 2010 17:31

well I would have to say in your guys opinions it would be cigarettes



Available only
to logged in members
Posted on Wed, Aug 24, 2005 02:13


maayan write:
Hmmm .. a name of a thread does not seem to matter Minny, every one still posts even in the most obcurely named thread. Even my fish loves to watch mr bean sounds good to me.



Oops!! I had forgotten about this thread!! LOL Happens to me all the time! I post somewhere and then I forget where it was...
There you go - we can start a thread for forgetful people - Lost & Found -
or something like that....

  


Available only
to logged in members
Posted on Tue, Aug 09, 2005 13:32


maayan write:
Minny darling, I forgot to call you one weekend and look what you have done? I'm not superman ok ... next time when you're in doubt; make a thread. It is safer.



LOL.... what should I call the thread??



Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 08, 2005 02:35

Last Sunday I wanted to unclog my bathtub drain and I had a VERY toxic powder that I was going to use for the first time and had to follow very specific instructions on the label cuz this stuff was really deadly. I even had to wear rubber gloves and glasses (wore my sunglasses cuz they're bigger) - this makes for a funny picture of Minny I know I know - I poured the powder in the drain and s-l-o-w-l-y poured some cold water over it, as instructed. But apparently not slowly enough cuz it suddenly started bubbling and foaming and foul-smelling dark grey fumes came up quite fast and of course Yours Truly inhaled them! I ran out in the hallway but started coughing of course and could even feel and smell it in my nostrils... yuck!
At first I didn't think much of it but reading the label again I started getting a bit worried cuz my throat was bothering me and I was coughing and it seemed to interfere a bit with my breathing so I decided to go to the emergency ward at the hospital in town and make sure everything was ok.

When I saw the doc and I was telling him what happened, he goes: did the stuff work at least? Is your bathtub unclogged now?? Well, better to inhale it than to drink it! I said.. uh.. yeeeahhh... (d-u-h...?)
I was LMAO....

Then he told me a REALLY freaky story to back up that remark about drinking it: recently a young woman was rushed to that hospital cuz she tried to commit suicide by drinking almost a whole bottle of this stuff!!! Needless to say she burnt her insides - esophagus and stomach and they had to be removed and now she has some kind of prosthesis... has undergone several operations etc... I don't know how she eats or what kind of life she has now.
Could't stop thinking about it for the rest of the day.

  


Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jul 28, 2005 12:54


Cub39 write:
No no Minny not really. And any experience I do have with mixing poisons just led to hangovers anyway. Will try to keep the poisons unmixed in the future!

I posted the pic for you because I saw you liked that drink.



Cubby! How sweet of you! Big kiss from across the pond. Big friendly platonic kiss ok? Don't want Maayan getting mad at me!

  


Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jul 28, 2005 04:03


thegoodlife2005 write:
Here's mine!

Key Lime Martini

1 shot vanilla vodka (I use stoli)
1 shot real pineapple juice
1/2 shot real lime juice
1 shot Ke Ke beach Key lime Liqueur

Shaken, stirred, frozen . . . as long as it's very, very cold.

Yum! God what a way to get drunk! Not that I'm a real drunk; I'm actually a lightweight. But these are soooo good . . .



That does sound absolutely delicious!! I love anything with lime in it, esp key lime pie... hm hm hmmmmmmmmm one of my all-time favorite desserts.

  


Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jul 28, 2005 04:02


Cub39 write:
Thanks ladies, I won't mix any two poisons in the same hour. I'll be ok, capable of smoothing it all out when needed.

I have heard that this photo looks like a black bra with a tattoo on a womans chest. Or like yellow underpants. It wasn't intended that way but apparently it is one of those classic negative image pics that could be interpreted many ways. Cool!



sounds like you've had lots of experience with more than one "poison" at a time Cubby.... tee hee hee

my fave part of that picture is the word: MARGARITA!!



Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jul 27, 2005 13:04

hm we must all be drunk on margaritas and key lime martinis, lol!



Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jul 27, 2005 08:32


Cub39 write:

My poison?
The MM women....



a sweet poison.... be careful Cubby. If you are not VERY careful and you mix two or more poisons in the same day, that sweet little harem deal you have going might self-destruct in your handsome little face....

  


Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jul 27, 2005 08:29


maayan write:

Cub39 write:
standing up realllllll slowwwwwwww. Which is normal actually because I like to be real slow.



I take note of this Cubby. Now tell me why I kept seeing underpant in this picture?



LMAO!!!! Maayan... you naughty girl - that was very funny but it took me a minute to realise what you were talking about!
First thing I thought when I saw this pic is : is that Cub's hair sprouting up?? or is it a plant...??

  


Available only
to logged in members
Posted on Tue, Jul 26, 2005 08:42

Nothing beats a really really really good Margarita



Available only
to logged in members
Posted on Tue, Jul 26, 2005 08:31

warning though . . . this is one of those drinks that tastes like it has no alcohol, so you'll be tempted to have two . . . three . . .? Stand up SLOWLY afterwards!



Previous topic     Next topic