MillionaireMatch & Luxury Forum > Message board > PICTURES FOR WOMEN ONLY Previous topic Next topic
Jump to:
PICTURES FOR WOMEN ONLY
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Aug 26, 2005 06:32


KarenaJowers write:
Okay New Jersey... we are all pretty intelligent here ... I believe this is a "for women only" forum. I myself wouldn't go looking for wallpaper...so I have rather enjoyed the scenery! Thanks again petite...K

Hi Karena....you are sweet. I started a few hot guys but Moon and Dunn and all the rest of those girls found even hotter ones. Are you new here? I haven't seen you before. You are a very pretty girl. Welcome to the forums.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Aug 26, 2005 04:23


wwwww123 write:
Course the other part of the problem is finding a southern man who would want one of those frozen woman from UK, Canada, or Yankee land.

lololololol

I'll have you know WWWWW that we frozen women from the UK like nothing better than a 'Slow Thaw' in front of a nice log fire..and a man who can appreciate the true beauty of a pair of 'Long Johns'..lol

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Aug 25, 2005 16:17

Course the other part of the problem is finding a southern man who would want one of those frozen woman from UK, Canada, or Yankee land.

lololololol



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Aug 25, 2005 16:04

I keep telling you English and Canadian and Yankee women that all of the nice guys are down south in the US. Guess you will never learn.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Aug 25, 2005 14:31


wwwww123 write:

scorpio_ice write:
HEY! wheres my pics gone? LMAO!!!

5w my mother always told me that if I was gonna dream then dream big!!!



OH DEAR, we have another petite here. Where does one have to go to find a nice sweet innocent normal woman?

lol



The same place one goes to find a nice sweet and innocent normal man! AND seeing as neither of us hangs out in such a place I doubt very much if either of us will find one lol



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Aug 25, 2005 08:16


scorpio_ice write:
HEY! wheres my pics gone? LMAO!!!

5w my mother always told me that if I was gonna dream then dream big!!!



OH DEAR, we have another petite here. Where does one have to go to find a nice sweet innocent normal woman?

lol



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Aug 25, 2005 05:12


wwwww123 write:
I guess you ladies (choke, choke) know we guys are making a list of women to not contact, email, ask out, marry, etc. etc. -- Mostly from this thread. I mean, who wants to even try to compete with those hunks you ladies (choke, choke) dream about.



Ahem, ahem, (choke, choke), as if you guys don't do the same... I'm sure, wwwwwwwwwwwww, that you don't have a calendar of naked ladies in your warehoushe somewhere, do you?? Ahem... (choke, choke)... ;) And that you don't dream of Raquel Welch or Sophia Loren... ahem, ahem... ;)

Scorpio!!!! Good thing I downloaded them... HAHAHA!!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Aug 24, 2005 23:52

HEY! wheres my pics gone? LMAO!!!

5w my mother always told me that if I was gonna dream then dream big!!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Aug 24, 2005 18:16

I guess you ladies (choke, choke) know we guys are making a list of women to not contact, email, ask out, marry, etc. etc. -- Mostly from this thread. I mean, who wants to even try to compete with those hunks you ladies (choke, choke) dream about.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Aug 24, 2005 14:39

Great choice of pics, scorpio, I do love your taste in pics... ;)



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Aug 24, 2005 14:19

oohhhhh moonray I just LURVE those cowboys lol

heres some more of my favourites!!

PS: if they stay posted I will be shocked tho as mine show that little bit extra!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 20:41

Like my Mom once told me when Mark Spitz was winning all his medals... needless to say I was in shock... LOL She said: "I'd gladly let him put his slippers under my bed."

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 20:39

And a last one:

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 20:38

And another one...

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 20:36

Well, my dear friends, here is my participation to the thread:
(hope you enjoy it... )

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 18:14

Well, I have learned ONE thing and that's pictures with 'pen--es' dressed up were okay (LOL) but the chicken with the 'gyny' (sorry, it won't accept the actual WORD)...looking stuffing front wasn't 'appropriate'? It was POULTRY! LOL Oh well....and a picture of a fake 4 foot 'snake' on a man I posted was also too much. Jeepers. Back to 'G' rated. ;) Boy, I can't think being censored so bad with the writing, either.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 13:28


LASTONENSTOCK write:

MissLilBlondeNJ write:
PETITEONE39....A THOUSAND PARDONS TO YOU...

FORGIVE THE NEWBIE. (WHO HAPPENS TO HAVE A GREAT SENSE OF HUMOR..JUST NOT FAMILIAR WITH YOU OR THIS SITE, OBVIOUSLY)

MIA CULPA...

I WILL SEND YOU ONE HUNK IN THE MAIL. LOOK FOR THE UPS MAN IN TWO DAYS. I'M SENDING HIM GROUND TO SAVE ON FEES. I'LL EVEN MAKE SURE THEY POKE HOLES IN THE BOX.

I'LL HAVE TO READ UP ON YOU, SINCE I APPRECIATE NOTHING MORE THAN HUMOR. ....OKAY, MAYBE A THING OR TWO...

;)


Somebody who apologizes....that's a positive trait in itself. I am her best buddy, so if you want to send the UPS guy my way too, I will put in a good word for you.....Petite, wasn't that a great walk on our treadmills yesterday?

It made time go by fast. For every 3 and half hours on the treadmill Lorrie does, I do one hour. Now where are some more hot guys?



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 11:12


LASTONENSTOCK write:

Bonnie88 write:
this guy is hot in Asia..see him in the latest 'Flying DAgger' movie



Thx, Bonnie...I suddenly feel very old...



LOL...In my dreams I always dream I am in my 20s all over again...this is slumberland my dear...so we could have any hunk we want...



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 04:29


MissLilBlondeNJ write:
PETITEONE39....A THOUSAND PARDONS TO YOU...

FORGIVE THE NEWBIE. (WHO HAPPENS TO HAVE A GREAT SENSE OF HUMOR..JUST NOT FAMILIAR WITH YOU OR THIS SITE, OBVIOUSLY)

MIA CULPA...

I WILL SEND YOU ONE HUNK IN THE MAIL. LOOK FOR THE UPS MAN IN TWO DAYS. I'M SENDING HIM GROUND TO SAVE ON FEES. I'LL EVEN MAKE SURE THEY POKE HOLES IN THE BOX.

I'LL HAVE TO READ UP ON YOU, SINCE I APPRECIATE NOTHING MORE THAN HUMOR. ....OKAY, MAYBE A THING OR TWO...

;)

No need to apology...I would probably have done the same thing. I have a weird sense of humor...but great taste in guys, I have never met. :) Whatever you hear about me is probably true. Thanks for coming on here...I missed your snake. I am sure many other women would like to see a big ole snake! Welcome to the forums.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Aug 22, 2005 03:15

I think this is so true..they're always adjusting or playing with their meat and two veg.!!

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share