Member's Blog > Lovelylotus's blogs > Hello... NEWman
Hello... NEWman Sort by:
Members Only
Posted on Sun, Jan 07, 2007 10:19 PM

Damn. Holy crap. A thousand times damn. That's a mighty fine picture you got there, buddy. I have to go pick my jaw off the floor now. Toodles.


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Follow - Email me when people comment
Members Only
Posted on Tue, Jan 09, 2007 09:40 PM

Healey, you're supposed to follow your Universe domination proclamation with evil maniacal laughter!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Tue, Jan 09, 2007 04:22 PM

I think this blog should retitled called "The NEWDman"...hahaha


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 05:58 PM

The guys are kvetching in another blog about not getting any attention. Will thought moving his income higher might do it. When will they learn? Fellas ... SHOW IS THE MONEY SHOTS!!!!! Take it off baby! lol Hugh Jackman. Yummy yum.....

Members Only

Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 04:38 PM

That's the one, Katiegrl. The one that has now become my screensaver. Don't tell George...


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 11:16 AM

Do you mean this crotch and shirtless torso shot? Mmm!

Members Only

Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 09:07 AM

Okay, Mariana- I'm doubling that $100 if he keeps it off! Shhh!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 06:36 AM

George I said it before, your HOT!!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 05:16 AM

and to think healey tapped THAT


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 04:30 AM

lmao


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 01:31 AM

I heart thenewman- and i think it would be hilarious to see Kalydoscope try that trick with her panties.


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Mon, Jan 08, 2007 01:12 AM

He is very cute!! sarah :-)


Like Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sun, Jan 07, 2007 11:40 PM

Ohhhhh - I want to wash my panties on Newman's washboard abs. LoL LL, his sight is to behold, isn't it? :-~


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Follow - Email me when people comment